top of page
Search
  • Writer's pictureDvasinis.lt

Žmogiška būtybė ar žmogiška lėkybė - kas jūs?

Šiais laikais rasti žmogišką būtybę nelengva. Visi kažkur lekia, retai užsibūdami vienoje vietoje. Todėl vadinu juos žmogiškomis lėkybėmis. Mes nebemokame tiesiog būti.

Vieną savaitgalį šventykloje, kai buvau užsikasęs administraciniais darbais, senas draugas pasiteiravo, kaip aš laikausi.

- Skubu lekiu, - atsakiau aš.

- O kurgi tau skubėti? - išmintingai paklausė jis.

Aš tučtuojau pagavau jo mintį ir lioviausi kuitęsis tarp popierių.

- Tu mane pagavai, - atsakiau šiek tiek susigėdęs. - Spėju, kad vienintelė vieta, į kurią taip skubėdamas pakliūsiu, bus kapas!

Abu nusišypsojome.

Jeigu esate viena iš tų “žmogiškų lekybių”, paklauskite savęs: “Kur aš taip lekiu Ir kada atlėksiu?”

Kalbant apie mane, tai aš jau atlėkiau. Esu čia ir galiu vadinti save žmogiška būtybe. “Čia” - labai patogi vieta. Rekomenduoju visiems čia apsilankyti ir bent kurį laiką pabūti, užuot amžinai iš čia bėgus ir nuolatos skubėjus kur nors kitur.

Dabar, kai draugai klausia, kaip man sekasi, aš atsakau: “Tiesiog esu čia!”


(Ajahn Brahm. Dramblys, kuris pamiršo laimę. Tyto alba, 2018)

29 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page